Op alle nieuw geleverde apparatuur wordt volledig onderhoud geboden. Voor de technische uitvoering zijn afspraken gemaakt met een door Triumph-Adler gecertifieerde serviceorganisatie met een landelijke dekking. Voor reparaties en onderhoud kunnen we u op basis van ad-hoc service altijd helpen. Geen behoefte aan onverwachte uitgaven voor reparaties en aanschaf toners? Met een All-in service abonnement zijn deze kosten verleden tijd. All-in wil zeggen inclusief arbeidsloon, voorrijkosten, onderdelen en toners en dit alles tegen een vaste prijs per afdruk voor kleur en zwart. Alle reparaties en onderhoud worden uitgevoerd met originele onderdelen en om perfecte afdrukkwaliteit te blijven garanderen lever ik alleen originele toners. Na een zorgvuldig uitgevoerde implementatie zorgt de serviceprovider in samenwerking met Document Solutions 4U ervoor dat de apparatuur probleemloos blijft werken. Met onze klantgerichte service zijn kopzorgen over printen verleden tijd. Hier kunt u terecht om een service aanvraag in te dienen, vul hieronder uw gegevens volledig in. Indien u geen serviceovereenkomst heeft of een ander merk gebruikt kunt u ook vrijblijvend contact opnemen voor de mogelijkheden.

Storingsmelding