Wie ben ik

Mijn naam is Eric Schoonheim, met meer dan 25 jaar ervaring in de print-industrie help ik ZZP’ers, MKB-bedrijven & Non-Profit organisaties bij aanschaf en installatie van de juiste print-scanoplossing. Na levering van de afdrukapparatuur beheer ik uw toner voorraad en zorg ik op werkdagen voor tijdige levering zodat u niet stil komt te staan op momenten dat de printer nodig is. Gedurende de looptijd van het service abonnement garandeer ik probleemloze werking van de apparatuur. Ook zorg ik voor een transparant en duidelijk inzicht in de kosten en een overeenkomst zonder kleine lettertjes, want bovenal vind ik het van belang eerlijk en oprecht zaken te doen.

Duurzaam en efficiënt

Een van de redenen voor mezelf te beginnen was dat ik een bijdrage wilde leveren aan het verduurzamen van de maatschappij. Samen kijken we hoe we uw printomgeving kunnen verduurzamen en zoek ik naar de laagste gebruikskosten. Daarnaast zie ik dat werknemers nog steeds veel tijd bezig zijn met het opslaan, zoeken en beheren van documenten. Voor veel bedrijfsapplicaties zijn eenvoudig te implementeren scanoplossingen beschikbaar die snel en eenvoudig kunnen worden ingezet. Hiermee kunt u forse besparingen realiseren in tijd en geld maar vooral een stap maken om bedrijfsprocessen efficiënter in te richten.

Inzicht en optimalisatie

Milieubewust printen vind ik met het oog op de klimaatverandering, essentieel. Daarom bied ik assessments aan om samen met u te onderzoeken hoe we dit kunnen realiseren. Zo kijk ik bijvoorbeeld waarom documenten nog geprint worden en hoe ik ervoor kan zorgen dat binnen uw bedrijf het print volume wordt gereduceerd.
Ik zie dat steeds meer organisaties een cloud first strategie hebben, belangrijke bedrijfsapplicaties zoals online boekhoudprogramma’s, klant relatiesystemen en natuurlijk onze MS Office of GSuite omgeving draaien in de cloud, echter zien we in de praktijk dat er bij deze organisaties toch nog vaak een printserver aanwezig is. Met implementatie van bijvoorbeeld een printmanagement oplossing in de Cloud bespaart u veel geld op aanschaf, beheer en stroomverbruik. Tevens krijgt u de beschikking over beveiligd afdrukken functionaliteit wat helpt dat u met printen AVG-compliant wordt. Naast het feit dat u volledig inzicht heeft in het verbruik en gebruik van noodzakelijke afdrukken, kunt u tevens reguleren waar en wie er kleur mag afdrukken en dat alle afdrukken altijd dubbelzijdig geprint worden, hetgeen niet alleen kostenbesparend is maar ook een positieve bijdrage levert aan het milieu. Besparingen tot 25% op uw printkosten zijn hierbij geen uitzondering. Gedurende de overeenkomst blijf ik me maximaal inzetten voor uw optimale printomgeving. Zo werken we samen toe naar een groenere handelswijze, zodat ook uw bedrijf een bijdrage levert aan duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Persoonlijk contact

Ik bied vol enthousiasme mijn kennis en ervaring aan. Laat het faciliteren van de printers aan mij over zodat u zich kunt focussen op uw dagelijkse werkzaamheden. Graag informeer ik u over mijn werkwijze om samen te kijken naar de mogelijkheden ook uw printomgeving duurzamer en bedrijfsprocessen efficiënter te maken. Per mail of telefonisch, maar in de huidige tijd is het wellicht verstandiger een afspraak te maken met Teams of Zoom en vrijblijvend een eerste kennismaking tot stand te brengen.

Financiering?

Die vraag wordt me geregeld gesteld: het antwoord is afhankelijk van uw (financiële) situatie. De nieuwste technologie aanschaffen zonder zakelijk vermogen te gebruiken? De oplossing is eenvoudig: leasen. Operationele Lease is een vorm van financiering die de laatste jaren sterk terrein wint. Met Operationele Lease wordt de mogelijkheid geboden zonder investering over de modernste apparatuur te beschikken. Hiervoor werk ik samen met Grenkefinance. U betaalt vooraf een vast maandbedrag voor de apparatuur, waarbij u kunt kiezen uit looptijden van 36-72 maanden. Naast lease kunt u de apparatuur ook gewoon aanschaffen waarmee u direct eigenaar wordt.

Zakelijke Documentoplossingen voor optimale dienstverlening

Mijn focus binnen de sector zakelijke dienstverlening ligt bij administratie- en accountantskantoren: een werkomgeving die razendsnel veranderd. Om als administratie- en accountankantoor competitief te blijven, is het van essentieel belang dat u blijft investeren in innovatie. Door technologische ontwikkelingen, concurrentie en veranderingen in wet- en regelgeving is het van belang om flexibel te zijn en slim gebruik te maken van ICT. Dit draagt bij aan een competitief uurloon en gezonde marge.

Voor veel bedrijfsapplicaties zijn eenvoudig te implementeren scanoplossingen beschikbaar die snel en eenvoudig kunnen worden ingezet. Hiermee kunt u forse besparingen realiseren in tijd en geld maar vooral een stap maken om bedrijfsprocessen efficiënter in te richten en operationele kosten te verlagen.

Voor planning van de jaarrekening komt vaak naar voren dat de gebruikte Excelsheet door werkdruk niet goed wordt bijgehouden wat vaak leidt tot gebrek aan overzicht wat weer resulteert in onnodig extra werk en hogere kosten.

Met een geautomatiseerd workflow planningssysteem van Simpelplanning wordt een laagdrempelige cloud oplossing geboden, lage opstartkosten en eenvoudig in gebruik waardoor lange en intensieven training van uw werknemers niet nodig zal zijn.

Document Solutions 4U is voor printapparatuur officieel partner van Triumph-Adler, een Duits bedrijf dat al sinds 1896 staat voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Ze zijn dé specialist in documentbeheer voor professionals en maakten met succes de overstap van het analoge naar het digitale tijdperk. Met een uitgebreid portfolio van (multifunctionele) printers is er voor iedere afdruksituatie binnen de kantooromgeving een passende oplossing aan te bieden. De duurzame apparatuur onderscheidt zich met lage emissienormen en innovatieve functionaliteiten. Doel is het stroomverbruik tot een minimum te beperken wanneer het systeem werkt of in stand-by staat.

Meer informatie over Triumph-Adler vindt u hier.

Print & Scan

informatie
informatie
informatie

 

Betrouwbaarheid en kwaliteit 

Door gebruik te maken van duurzame en slijtvaste materialen bied Triumph-Adler afdrukapparatuur aan met een lange technische levensduur. Daarnaast weet u zich verzekerd van een hoge afdrukkwaliteit, is de apparatuur laagdrempelig in gebruik en kenmerkt zich door een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Geavanceerde documentoplossingen

Triumph-Adler biedt meer dan printers alleen. Ze ontwikkelen innovatieve oplossingen en zorgen ervoor dat processen zo optimaal mogelijk verlopen: het kopiëren, afdrukken, scannen en archiveren van gegevens zijn perfect op elkaar afgestemd.

  • Scan en herken
  • Follow me en security
  • Elektronische factuurverwerking
  • Geautomatiseerd planningsysteem
  • Document Management
  • Contractbeheer
afspraak maken
Der Blaue Engel

Het Blauwe Engel-keurmerk

De apparatuur die we adviseren is voorzien van het Blauwe Engel-keurmerk (der Blaue Engel); het eerste en het oudste milieulabel in de wereld. Het staat garant voor strenge eisen op gebied van bescherming van het milieu, gezondheid en ook voor veiligheid op het werk. Het keurmerk garandeert een beperkt gebruik van primaire grondstoffen en energie. Ook moet het productieafval op milieuvriendelijke manier worden verwijderd.

Blauwe Engel staat voor:
✓ Lage verontreinigende stoffen-afdruk
✓ Optimale prestatie
✓ Besparing van middelen

Service

Op alle nieuw geleverde apparatuur wordt volledige service en onderhoud geboden. Voor de uitvoering zijn afspraken gemaakt met een door Triumph-Adler gecertifieerde serviceorganisatie met een landelijke dekking.

Voor reparaties en onderhoud kunnen we u met ad-hoc service altijd helpen. Geen behoefte aan onverwachte uitgaven voor reparaties en aanschaf toners? Met een All-in service abonnement zijn deze kosten verleden tijd. All-in wil zeggen inclusief arbeidsloon, voorrijkosten, onderdelen en toners en dit alles tegen een vaste prijs per afdruk voor kleur en zwart. Alle reparaties en onderhoud worden uitgevoerd met originele onderdelen en om een perfecte afdrukkwaliteit te garanderen leveren we altijd originele toners. Na een zorgvuldig uitgevoerde implementatie zorgen we ervoor dat de apparatuur probleemloos blijft werken. Met onze klantgerichte service zijn kopzorgen over printen verleden tijd.

Hier kunt u terecht om een service aanvraag in te dienen, vul hieronder uw gegevens volledig in. Indien u geen serviceovereenkomst heeft of een ander merk gebruikt kunt u ook vrijblijvend contact opnemen voor de mogelijkheden.